خبر جدید رئال مادرید

روزنامه و خبر های جدید رئال مادرید

خبر جدید رئال مادرید

روزنامه و خبر های جدید رئال مادرید

سولاری :در رئال هیچ چیز غیر ممکن نیست

دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۴۶ ب.ظ

‍ سولاری :


سیزده چمپیونزلیگ ؟

"این میراثی فراتر از یک چالش است. افتخاری برای همه افرادی است که این جا هستم. سعی می کنیم که بخشی از حال و آینده این باشگاه باشیم. سعی می کنیم آینده را بسازیم چرا که این باشگاه با افتخار به گذشته اش نگاه می کند اما همیشه باید به آینده نگاه کنیم."

مرحله گروهی ؟

"همیشه مشکل است. مرحله گروهی چمپیونزلیگ سورپرایزهای زیادی را به جایمی گذارد. برای این که صدرنشین گروه شویم باید هر دو بازی را می بردیم و در خار از خانه مقابل ویکتوریا پلزن و رم خوب ظاهر می شدیم که همین کار را کردیم."


آژاکس ؟

"همیشه به خاطر کارشان در رده های پایه آنها را می شناختیم. همیشه به جوان های با استعداد میدان داده اند. سعی می کنیم رقابت کنیم. بازی های مشکلی در پیش است. مثل همه مقاطع چمپیونزلیگ. برای غلبه بر آژاکس باید در سطح تاریخچه رئال باشیم."


فلسفه فوتبالی ؟

"فوتبال ایجادکننده رویا و امید است. حضور در سطح اول رویایی است که از بچگی داشته ام. وقتی بازیکن در دسته اول هستی رویایت قهرمانی لیگ، چمپیونزلیگ یا جام جهانی باشگاه هاست. در هر بازی هواداران رویاهایشان بازسازی می شود. گاهی نمی توانی به رویاهایت برسی. همیشه این فرصت برایت وجود دارد تا در هر بازی رویای جدیدی داشته باشی."


تاثیرها ؟

"ارزشهای مشخصی در این ورزش وجود دارند یعنی انسانیت، فداکاری و انسجام. تواضع را باید همیشه داشته باشی و ثابت قدم باشی. همیشه باید به حریف ، خودت و تلاش روزمره ات احترام بگذاری. فداکاری همین است. باید متواضع باشی. در فوتبال، استعداد وجود دارد اما همیشه این استعداد باید در خدمت تیم باشد. این سه ارزش کلیدی برای هر فوتبالیستی است."


انگیزه ؟

"با عشق به فوتبال و عشق به رقابت می توان موفق شد. عشق به رئال باشگاهمان هم مهم است."


ارتباط با بازیکنان ؟

"روش های مختلفی وجود دارد. به نظرم همیشه مهم است که یک الگو باشیم."


چهار چمپیونزلیگ پیاپی ؟

"در رئال هیچ چیز غیرممکن نیست."

  • مانی مرادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.