خبر جدید رئال مادرید

روزنامه و خبر های جدید رئال مادرید

خبر جدید رئال مادرید

روزنامه و خبر های جدید رئال مادرید

مصاحبه کورتوا

يكشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۱۱ ب.ظ

کورتوا :


بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا ؟

"هنگامی که به عنوان یک دروازه بان شنبه و چهار شنبه می توانید بازی کنید، همیشه خوب است. این تصمیم مربی است که چه کسی را انتخاب کند. من قبلا خوب بازی می کردم. از روز اول احساس خوبی داشتم. هواداران به من می گویند که تو گل خوردی و این انتقاد، آسان است. هنگامی که تیم گل دریافت می کند، تقصیر دروازه بان است ولی همیشه این گونه نیست. هر روز تمرین می کنم تا بهتر شوم، زیرا من 26 سال سن دارم."

انگیزه ؟

"این جایزه را باید برنده می شدیم و این به ما در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک می کند. ما بد بازی نمی کنیم. ما یک گل دریافت کردیم و فکر می کنم که خوب بازی می کنیم و باید دوباره نگاه کنیم. ما در این دو مسابقه گل های زیادی زدیم. می خواهیم به دنبال فتح جام ها باشیم."

  • مانی مرادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.